VÅFFLOR



Hello lovers! sitter med en supermätt mage då jag nyss käkat våfflor som jag så duktigt stog och gjorde, det är ju ett måste idag eller? Fredag IGEN. Känns som det var två dagar sedan, men inget mig emot alls! Í mina ögon ser det ut som att denna helg kommer bli suuuperbra, eller jag helt enkelt vet det. Just nu gör jag ingenting alls förutom att jag hör superbra musik i öronen mina och har en mycket bra känsla då jag idag fick reda på att det ENDAST är 46 skoldagar kvar, 46!? wooowh! suuuperduper. Funderar på att ta mig en promenix i det inte så varma vädret, men skönt iallafall! Det blev mycket super i denna text, men det är helt enkelt super.

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

kul att du är med! kolla in på söndag och se om det vart du :)

2011-03-25 @ 20:10:25
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: lizen

jaaa möms :D

haha, bara spara! jag har sparat hela livet i stort sätt

2011-03-25 @ 20:15:14
URL: http://bulliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0