HEEEEY


kort taget ikväll

Hello! precis hemkommen efter en timmas promenad, sköönt! nu är jag iskall för fy va kallt det är ute. Så ska bege mig till soffan och mysa med en kopp te alldeles strax skúlle jag tro och kanske dra på någon film. Blev så sur förut när jag fick veta att träningen var inställd, var ju sjuk förra veckan så tränade ju ingenting. Iallafall, jag har haft en ganska skön dag, precis som alla andra måndagar. Håller på att sy ihop en bustier i slöjden, ska bli kul och se om den blir användbar! haha. Är lite tveksam med tanke på min sytalang, men detta ska vi greja! men hade nog ingenting mer på hjärtat, solong

Kommentarer
Postat av: MALIN

kan inte annat än hålla med - var urpepp på träning eftersom att jag inte har tränat på typ två veckor och så får jag ett sms under spanskalektionen där det står att träningen var inställd! lackade ur typ haha :o

2011-03-28 @ 22:47:37
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0