TIIISDAGEN

Hello folks! Haft en braa dag. En inställd lektion förut var vääldigt skönt och dagen har bara rullat på. Efter skolan träffade jag EllenPellen och vi tog en liten tur hem innan vi begav oss mot stan där vi satt med varsin latte på mc i ett antal timmar, haha. Men tiden går fort när man har trevligt! eftersom det började regna fanns det ingen ork till att gå hem till piper, så väntade helt enkelt till jag kunde få skjuts! nu ska jag ta det lungt innan jag går och gör sängen sällskap, solong!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: åh vad skönt, jag tvivlar inte en sekund på det jag heller! men du har alltså varit där :)? skulle vara guld värt och du skrev ner de platser, shopping affärer osv. som du gillade? Det skulle hjälpa jätte mycket nu när jag ska dit, kram :)

2011-04-06 @ 08:57:36
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0