VADÅ OTUR?

Godmorgon på er! Japp just nu sitter jag hemma och inte i skolan, utan jag börjar vid 12 snåret. Då jag har först idrott på e-valet och sedan efter det idrott igen, och kan inte vara med för igår på träningen trampade jag nåågot snett och antingen vrickade foten eller något, ont gjorde de i varje fall men det känns mycket bättre än igår:) Så himla typiskt alltså, först var jag förskyld så jag inte kunde träna pga av det. Sen får jag någon jävla infektion och nu foten, skiiitkul.. Hoppas det känns bättre senare också, för jag VILL träna!:(  

Dagens: Linne, örhängen från H&M. Armband Gina. Jacka veromoda. halsduk/scarf från Ögräs. KLocka från Anderssons.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min bloppis :)

2010-09-06 @ 19:36:12
URL: http://ewica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0