ANSWERS

favvoplagg?
Hmm, riktigt svår fråga det där! Men ett av alla mina favvoplagg just nu kan nog vara kavajen. Snyggt till nästan allt och det är ett plagg man skulle kunna bära nästan vart man en skulle.

vad gör du helst med dina små flickor?
Haha spelar ingen roll vad man gör med dom, med dom blir allt kul!

vem e bäst? Jolina eller jolina?
tror.... jolina!

godaste godisarna?
ääääälskar choklad, men om du menar "lösgodis" så måste det nog vara jordgubbarna med socker på, sura godisar är mumma och vattenmelongodisar! haha

vad skulle du inte klara dig utan?
Kärlek, vänskap! Sen finns det ju grejer som choklad och sådana knasiga saker haha.

framtidsplaner?
Jaa några framtidsplaner finns det nog inte än riktigt, haha. Men jag önskar att jag i framtiden kommer kunna resa en massvis och ha ett jobb som jag verkligen gillar och trivs med.

godaste maten?
Jag är nog inte ensam om det, tacos!

Favvoplatsen?
Jadu, min favoritplats måste nog vara en varm och solig strand, hihi.

hur många syskon?
Jag har tre systrar!:)

några skönhetsknep?
Några skönhetsknep är att sova så mycket man ska, varken mer eller mindre. Det här kanske inte är ett skönhetsknep men, ät hälsosamt och få motion, kroppen mår jätte bra av det och det syns även. Använda remover, ansiktstvätt och lotion. Helst av samma märke, då det "jobbar bättre" med varandra. Och ansiktet måste få vara "fritt" ibland, så skippa sminket någon gång, tvätta bort det innan du ska sova och släng på en ansiktsmask dådå. Haha det e väl såna vanliga.  

vad gillar du inom mode, nämn ett favoritplagg?
Om du menar vad jag tycker är hot inom modet just nu, så säger jag bla skinn som skinnjackor och tights/byxor med skin/läderdetaljer. Spets och transparenta plagg och plagg med delvis transparent, riiktigt snyggt enligt mig! Kilklackarna ligger också högt upp på listan och vad kan locka mer än att sätta på sig en stor snygg stickad mysig tröja i vinter? sedan till favoritplagget inom detta, det måste nog bli skinnjackan!

nämn en av de roligaste händelserna i ditt liv?
En av dom roligaste händelserna i mitt liv är resan till Bulgarien med mams. Att få åka dit igen skulle vara underbart! 

och till sist, nämn tre saker du värdesätter mest här i livet?
Tre saker jag värdesätter mest här i livet är familj/nära och kära, folk som står en så nära och stöttar en till tusen. Att ha "tillgång" till att kunna utbilda sig/satsa på det man älskar och göra det man verkligen vill hålla på med i framtiden. Och det sista, att jag är frisk.

tre saker du skulle ta med till en öde ö?:)
Till en öde ö skulle jag ta med mig mängder av mat, sällskap och en helikopter så jag skulle kunna komma hem också:D

Vilka 5 bloggar är dina favoriter?
Länkar till 5 bloggar jag följer --> Frida Emma  Emma Victoria Angelica

Vad har du tänkt på att gå på gymnasiet?
Det är faktiskt så att jag inte har en endaste aning, tyvärr. För några/något år sedan ville jag jätte gärna satsa på att gå innebandy-gymnasium. Men att behöva flytta i nuläget är ingenting jag vill göra, och jag har tänkt, vad kan man bli av det sen lixom?  

Hur kom det sig att just du började blogga?
Haha. I början tänkte jag- men gud, varför börjar alla blogga för? det tänker inte jag göra bara för att alla andra gör det. MEN efter ett tag blev jag sugen och startade en blogg. Och det visade sig att det kanske var lite av min grej?:) är glad att jag gjorde det, skitkul!   

Vad har du för kamera utrustning?
Min lilla kamerautrustning består än sålänge bara av ett stativ, "fjärrkontrollen", 18-55mm objektiv och får låna pappas 75-300mm objektiv.

Favorit...

artist:
Jag har nog ingen artist som jag gillar mer så, utan jag lyssnar på några låtar från massvis. Lyssnar på det som spelas på radion/toppen och Lars!
låt: samma här, lyssnar/gillar dom som ligger på toppen!
film: En av alla bra filmer kan nog vara Blood Diamond.
mat: Tacos med ett stort T!
färg: ALLA förutom orange och mintgrön, hehe.
bok: Haha, jag rent ut sagt HATAR att läsa, uttråkande...

Hoppas ni blev nöjda med svaren:) kram!


Kommentarer
Postat av: MALIN

blood diamond är riiiktigt bra!

men hur kan man hata att läsa.....? det förstår jag inte alltså xd

2010-09-12 @ 21:35:17
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0