GOOD



Sitter med min andra varma kopp Chai-tea, love tea! Nu känner man verkligen höstkänslan sådär när man sitter nergosad i soffan med något varmt i koppen och utanför blååååser det kyligt. Ganska mysigt det där ändån. Jag tog som sagt tag i lite plugg, som bland annat innebär att jag ska läsa ut en hel bok och sedan skriva någon text om den. Och ja, min starka sida kan ju inte vara att sätta sig i lugn och ro och bara läsa kapitel efter kapitel, haha. För det kan ju vara bland det mest uttråkande som finns? men ett måste är ett måste så jag kura ihop mig i soffan och läste, tja halva boken? (kort bok hehehe) uuuuurtrist det där. Men nu ska jag fortsätta att slurpa, P&K!

Kommentarer
Postat av: MALIN

ääh, hittar man bara rätt bok så kan man ligga och läsa hur länge som helst... ;)

2010-09-27 @ 17:23:41
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0