22:03

Helllooo! hemkommen från träningen precis och har stoppat i mig lite flings and a macka. Glor på tv fast gläpper mest, finns ingenting att se på. Jag är glaaaaaad, okej det brukar jag ju vara men lite extra sådär! Varför kommer ni få reda på men inte just nu:) Tänkte innan att jag skulle bjuda på lite bilder från dagen, meeeen det gick inte ens att ta några bilds då batteriet var lika dött som kött, typiskt! Datan min är också knasig och typ kolappsar så fort man sätter på den? (har mammas nu). Så ifall det blir lite glest med uppdatering imorgon så är det därför...
Nu ska jag hoppa in i duschen och efter sooova, måste ju anstränga mig för att inte ögonen ska slockna godnatt i skolan? haha GODNATT!

haha, hittade en bild från konfan i augusti :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

var det kul, jag konfirmerade mig aldrig :) haha, jag orkade inte gå i kyrkan.



sv: ooh, tack! jag är helt upp spelt, att stå framför kameran är ju en av de saker jag verkligen brinner för, hihi :)

2010-09-30 @ 23:51:58
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0