NÖJD WITH THA HAIR

Precis hemkommen, efter en dag där jag varit seeg och trött! Förstår inte varför för jag har sovit i cirkus 10 timmar. Men det har varit roligt också! dock fanns det inte så mycket att göra idag, men pajaserna till handledare kan ju sina saker/skämt. Dom bad bla mig och Jolina att gå till Harrys för att hämta engelskbuljong, som dom var tvunga att ha till en soppa. Vi trodde inte på dom att det fanns någonting som hette så men vi gav oss efter en stund...Och jo, när vi kom dit till Harrys efter att ha gått i regnet och säger att vi vill ha engelskbuljong börjar chefen (?) på harrys as garva, för vet ni vad engelsk buljong var? VATTEN! -.- MEN vi stor planerar att ge igen, eller vad säger du Jolina? haha! Om en stund väntas träning och innan det tar jag nog tag i lite städning av rum skulle jag tro... HUGS♥


Kommentarer
Postat av: josefine

sötan!

2010-10-07 @ 20:21:37
URL: http://juusefinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0