MONDAY


slängde bara upp någon bild från den 17 oktober.

Hejsan. Måndagar innebär ganska kort dag till halv två, helt okej faktiskt! Drog och hämtade all min packning från pappa till mams, köpte en thaiwook, ner till mejan och sedan träffade jag Fellan, efterlängtat häng där! Träningen gick inte så jättebra idag, kändes som ja hade feber, ont i huvet och frös (?) när man satt i bytet fast jag var helsvettig egentligen. Känns något bättre efter en skön dusch, hoppas jag inte är påväg att bli sjuk...urs. Den halvtaskiga uppdateringen beror på en kraschad data, lite halvkul det med.


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Stooort hjärta på dig!



Hur mår du nu då? Låter inge kul det där med att känna sig halv sjuk alltså.. hoppas bara inte att det var mitt fel :(

2010-10-27 @ 23:11:15
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0