MINA.NYA


Nya brillor till min lilla samling haha. Beställde dom för några månader sen från H&M, gillar dom!



Imorgon har vi sovmorgon till halv 10, något iallafall haha, skönt! så vid den tiden någon gång imorgon tar jag cyklen och trampar till gränsö för att ha lagdag. Helt okej faktist! och om vädret vill som jag så spår jag en riktigt nice dag :) förra året nästan samma datum tyyyp tror jag? så hade vi en exakt likadan dag. Då gick man i shorts, linnen, folk badade och det var riktigt varmt! Inte precis som det är nu kanske haha, men snart?:D
Nu ska jag förhoppningsvis hoppa in i en dusch! TAKE.CARE!


Kommentarer
Postat av: Malin

vädret kan ju gå och dö! fan om det börjar regna alltså, finns inget värre än att springa typ ÅTTA KM (som vår lärare sa att de va) i regn! -.-

2010-05-19 @ 07:33:56
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0