Himlans gott!

Heelllu folks!
precis hemkommen från stellan min. Vi har bakat en sjuuukt god kaka, lyssnat musik, skrattat skit mycket till en film och kollat igenom hundratals klänningar i jakt på någon till mig på skolavslutningen, men jag kan inte hitta den! haha det kommer sluta med att jag går omkring i en sopsäck or something lika that. Vad ska ni ha på er för fint? Några tips på vart dom har niice:a klänningar?:)

Här är iallafall kakan vi baka. Till dom som älskar söta grejer (för det här är en riktig sockerbomb kan jag lova) så rekomenderar jag den helt klart!, haha.





1 burk jordnötssmör
2 dl ljus sirap
2 dl socker
1 tsk vaniljsocker
1 dl cocosflingor
1 Liter vanliga cornflakes
250 g ljus blockchoklad

Smält/värm upp jordnötssmör, sirap och socker. (får inte koka)
Blanda sedan ner cornflakes, vaniljsocker och cocosflingor.
Häll i allt i en form och platta till det hårt.
Smält sedan blockchokladen och häll över.
Ställ in det i frysen i ca 20 minuter, klart!


Kommentarer
Postat av: astrid

låter asgott!

ska prova ngndag! :D

2010-05-06 @ 22:15:17
URL: http://astriidg.blogg.se/
Postat av: zejna

du skulle endån(stv) va skitfin i sopsäck! du är fin i allt!<3

2010-05-08 @ 14:42:44
Postat av: elin

sv: åh tack gumman!<3 jag önskade att det var sant!

2010-05-08 @ 15:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0