GRILLNING!

Heej alla gladisar!
Hörde inte av mig någonting igår men det var för att jag aldrig satt foten hemma en lång stund någon gång, haha. Vädret var så underbart bra! så att vara ute och njuta var ett biiiiiig måste, och det är precis vad jag gjorde också. På rasterna och vissa lektioner satt man ute och bara njöt, så skolan var helt okej faktiskt! Tog mig en promenad ner till stan och mötte mams and A, och vi åt riktigt god glass. Den satt där den skulle vill jag lova. Träffade mitt hjärta en stund innan hans träning och vi satt oss på ballkongen i solen, skönt! Sedan resten av kvällen spenderade jag på korpa men ett helt gäng goa människor och en grill, så med detta ord beskriver jag fredagen: SKITBRA!

Nu ska jag hoppa in i en dusch innan älskling kommer, och vi beger oss in till stan! Ha en super Lördag!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0