WEEKEND

GoKväll! hemkommen från träningen är jag, alltid skönt! jag har hunnit tagit mig lite kvällsmat och glott tv bara. Snart blire duschen och sen sängen tror jag, känner att jag behöver lite sömn sådär:) åååh vad skönt med helg nu, har verkligen längtat tills skolveckan tagit slut. Faast en jätte lugn helg kommer det nog inte bli som jag hade velat, spelar match både imorgon kväll och på lördag. Men det gör ju ingenting för det är också skitskoj! Känner att morgon dagen kommer bli Goood! kort skoldag, fredag,match+lite bastu och kompis häng imorgonkväll :) har lite planer för lördag oxå, men dom har ja inte delat med mig än så vi får se hur det blir.

Nu väntar en dusch på mig så det är bäst att ja kilar, goodnight Hugs&Kisses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0