VÅFFLOR

Hoola ! har precis stoppat magen full med våfflor,hihi så gott! jag drog mig mot albin på förmiddagen förut och har varit hos han hela dagen, mys :) soligt har det varit ännu en dag och det är så himla skönt! i loooooove the suun! det är ju ett tag till tills sommarlovet kommer men det känns som det är nära inpå, vet inte varför men det gör bara det, haha:) Skönt att jag börjar praon kl 10 imorgon och hela veckan, skiiiiit gooood! för att gå upp tidigt på morgonen är bland det jobbigaste jag vet haha, jag är en sån som gärna sover läänge, inte det mesta morgon pigg om man säger så och det är ju inte alltid så jätte bra, hah. Woop woop ha det gött ! /e



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du borde lägga upp en bild på dig & han albin! :)

2010-03-15 @ 15:54:51
Postat av: elin

sv: visst! :)

2010-03-15 @ 16:35:04
URL: http://eliinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0