TOWN

bild tagen av Hanna för några veckor sedan.

Haallåå!:)
Har precis landat här hemma, har tagit mig ett knäcke och sitter nu framför datan och ska snart trampa ner mot stan. Eftersom en av mina små bönor fyllt 15, och min älsklings pojk fyller 16 i helgen så måste jag ju fixa lite gifts!:) får se vad jag hittar på men just nu har jag ingen ide alls.haha. Ett sånt där på tal om tonfisk, om tre helger drar jag till stockholm, jag älskar stockholm,I'M LÄNGTNING! ska bli otroligt kul:) stockholm kommer bjuda på globen SM-finalerna i innebandy, mycket shopping och annat trevligt. Så jag har lovat mig själv att spaaara, inte lätt kan ja säga er! haha. Nu tycker jag att vi peppar påsklovet också, så jävla skönt! det känns som att det är behövligt och kommer precis i tid:) vad ska ni hitta på på lovet? :)
SOLONG!/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0