Tissdah!

Heellluuuuu!

idag har jag gått och sett torr asfalt! hur länge sen va inte det då? haha och jag är ööverlycklig för att solen tittar fram, det gillas kan jag säga!  Imorse kändes det som att det var sommar fast jätte tidigt på morgonen när jag tittade ut genom fönstret! och innan ja såg all snö såklart ,höhö. Jag tror jag sitter och dagdrömmer om sommaren för mycket, haha det är nog därför. Men min längtan är så stor så jag kan inte rå för det! hihi. Ganska skön dag i plugget idag faktist, lektionerna bara rullade på och vi gick inte så jätte länge. Just nu har jag bara stoppat i mig lite käk och senare bär det av till träningen, skönt!
nu kommer jag inte på något mer att skriva så nu får det bli ett hejdå tills vidare! Kisses&Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0