Tiiissdah!

Heeejsan!:) kom hem från träningen nyss, haha jag hade nog lite överskotts energi idag tror jag! good day på praon idag :) det var mera stressigt och springa hit och dit och fixa det och det andra och det var roooligt! hihi man kände sig värsta stor (låter töntigt jag vet haha) Dagen på pathai bjöd även på skridskoåkning i köket och annat flams med zejna där, haha du är för skön!

Och för er som hört om ludde (ludvigsborgskolan), fyfaan ....usch hoppas det fixar sig.

nu väntar en lång och skön dusch på mig och sen blir det nog sängen (förhoppningsvis). SO.LONG!


Kommentarer
Postat av: MALIN

vart praoar du? :)

2010-03-16 @ 23:27:02
URL: http://darklight.blogg.se/
Postat av: zeejna

HHAHAHA LÄTT SKÖNASTE DAGEN HITILS:D fler ska de bli:D o mer skridskoåknong xD haha §

2010-03-17 @ 17:52:25
Postat av: elin

sv: haha jaa lätt ! vi kör påt imorgon !:)<3

2010-03-17 @ 19:08:18
URL: http://eliinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0