SUNsunsun!

Hellloo sunshines! solen tittar fram idag igen och det är Looovelyloovely! hoppas att den fortsätter att hälsa på oss! idag när man satt i klassrummet så ville man bara springa ut och njuta! , hihi iallafall jag. Och jaa jag hann titta in lite i väntan på stella, vi ska ut och fixa prao någonstans så lycka till till oss,haha. Imorgon får man välja vad man ska göra på e-valet antingen vara i ishallen,ludde eller någonstans. Haha jag ska ju inte ta ishallen iallafall, jag ÄR som bambi på hal is. Fast varje gång jag är där så lär jag mig att åka lite efter ett tag, men sen nästa gång ja e där så är det lika svårt igen (jag glömmer bort) så det är nog inte min grej detdär... Albin tycker jag är knäpp, haha ! nu kommer nog stella min snart så I got to goo!  hörs sen,Hugs&Kisses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0