SUNNY DAY

Heeej alla glada! hur mår ni?:) tidigt imorse hasa jag mig upp ur sängen och sen drog vi och spelade match. 2-2 blev det, men det kunde gått bättre från vår sida! efter matchen la vi oss på marken på parkeringsplatsen o orskarshamn och solade, om man blundade kändes det som sommar! hihi :) Iallafall så kom jag hem framåt 2 snåret, duschade och bara tog det lite lungt för mig själv :) alex och jag tos oss senare en liten promenix,skönt! fast det blev ruskigt kallt efter ett tag...burr! Ikväll väntar tv tittande och god mat :) vi ska väl glo melodifetsivalen som typ resten av sverige, haha första gången i så fall från min sida. Tycker inte det är så vidare kul, aldrig någon låt som är bra, haha!
Ni får ha en treeevlig kväll ! kramar och pussar!







Kommentarer
Postat av: sanni&jelic

va söt du va! :)

- skulle vara tacksam om du hjälpte mig med vilken header jag ska ta :( finns på mitt senaste inlägg:)

2010-03-14 @ 00:06:08
URL: http://sistersjs.blogg.se/
Postat av: MALIN

sola i mars! <3 ;)

2010-03-14 @ 13:00:31
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0