Sköönt!

Heeej era gladisar! 
Sitter nyduschad med mysmorgonrocken på och har druckit min goda smoothie a la elin! haha. Ännu en dag på Pathai är avklarad och det är sista dagen imorgon :) nästa vecka blir det att vara hos dom små barnen på lidhem...fan.. jag skulle ha tagit två veckor på Pathai! men så är det och det är bara att köra på o gilla läget,haha. Och guuud jag vet inte hur många servetter jag och zejna har suttit vikit idag alltså, runt 500 typ! haha vi bara vek och vek tills vi fick kramp i fingrarna! Imorgon är det freeeeedag! elin like freeedag!! så himla goood med helg nu så man kan varva ner och bara göra vad man känner för hela dagarna :) vad ska ni hitta på i helgen?:)

pics från today!





du e för goe!

Nu ska jag dra mig till min tomma men sköna säng och sleeeepa! Ha det fint mina vänner och gör fredagen toppen!/e

Kommentarer
Postat av: JOLINA

Mina fina flickor!

2010-03-19 @ 20:53:34
URL: http://joliinamariie.blogg.se/
Postat av: zejna

hahah fin fina blider ju :D haha kommer sakna de :S

2010-03-20 @ 14:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0