OBOY

OBoy, you really turn me OnBoy.


Heejsan!
har precis tagit mig lite kvällsmat som bestod av OBOY och en mackis, gott. Efter konfan fram tills nu har jag varit med min lilla cooling stella. Vi har suttit och tänkt igenom en massa minnen + lite fixidix, alltså jag blir nästan gråtfärdig! shiiit vad vi har minnen gumman! imorgon fyller även Jolina BYXA, shiit vad tiden går fort! håller ni inte med !? imorgon är du ett år äldre gumman men för mig kommer du alltid att vara min lilla Jolina!
 nu måste jag röra på mig innan mams kommer och tar datan, GOODNIGHT!

kanske kommer stella döda mig för bilden, men det märker vi väl haha!


Kommentarer
Postat av: JOLINA

JAG SÄGER DET FORT OCH SMIDIGT: JAG ÄLSKAR DIG!

2010-03-09 @ 15:27:17
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0