summerlove

BuenasTardes Amigos! haha. Anna B, tyckte ni att hon skulle vinna? njae jag höll mer på Salem Al Fakir eller Saade. Visst hon hade en bra låt att komma med, men naah dom andra var bättre tycker jag! Helgen börjar gå mot sitt slut och det gillas inte! kan den inte vara lite längre.... bara puttelite? det skulle sitta fint iallafall:) imorgon är det söndag och dom brukar alltid vara så sega och tråkiga. Men imorgon spår jag en bra söndag eftersom jag ska tillbringa den med albinhjärtat. Han får mig alltid på så bra humör! Jag hoppas verkligen att det blir soligt och fint imorgon oxå, som det var idag, man skiner upp av solen! hihi. Nu ska jag dra mig mot soffan igen och glo film. Jag bara glorochglorochglor, haha! Hoppas ni haft en bra helg! glöm inte att le! /e 


kör på en bild från i somras eftersom det saknas nåt så enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0