Me having fun.

Heeejsan amigos! hoppas ni mår skiiitbraa! torsdagen är den segaste dagen i skolan som finns så man kan ju inte säga att dagen gick speciellt fort,haha. Men såna dagar måste väl också finnas, right? Idag står bara träningen på shemat, plus att stella och jag måste fixa sista praon idag,ett mååste! det är någonting jag måste bli bättre på, att sluta göra allt i sista sekunden och ta tag i det direkt! ao bara ett på tal om, igår fick vi tillbaka fysikprovet och det gick goodie:) jag fick högsta betyg och jag är stolt över mig själv :) förut har jag inte fattat någonting om fysik och tyckt det är jätte tråkigt, men nu dom senaste gångerna har det gått bra, så det kanske har vänt, hah. Nu ska ja packa ihop lite grejor och sen bär det av på praojakt!, haha vi hörs mina vänner Hugs&Kisses!



 BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0