LÖRDAGEN VAR...

....Heelt i min smak ! jag drog mig mot Hanna med min kamera i väskan och vi drog oss ut för att fota i det ganska så varma vädret ialf :) Solen tittade fram lite då&då men den värmde även fast det var blåsigt! men efter ett tag kände man kylan komma och magen kurra så vi tog cyklarna och trampade hem. Kvällen spenderade jag sen med älskling, du var saknad!  Vi tog oss en liten promenix ner mot stan och hyrde 2 filmer och lite mumsigt onyttigt att äta och hade det sedan allmänt mysigt :) bilder ftrån fotningen kommer senare idag för nu måste ja hoppa in i en dusch innan jag & Hanna drar och kollar kvalmatch.
Hoppas ni hade en lika bra lördag som jag! PUSSAR!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0