Lördag

Heello mina vänner! jag har inte haft tid att titta in här ett dugg, sorry! har haft fullt upp nu. Men jag kan ju berätta lite vad som hänt :) i fredags på dagen "fixa vi" jag och stella prao, hoppas vi får för annars vet ja inte vad ja gör! haha. Sen igårkväll spelades det borta match, förlora dock. Sen när jag kom hem drog ja mig ett bastu häng och så med roligt folk, guuu så skönt! eftersom ja älskar värme så satt det fint:) sen idag spelades det hemma match, och vi vann! wihu det behövde vi. Det tråkiga är att det var sista seriematchen men vi får peppa till fair play cup tjejer!
vi får se va ja hittar på mer idag men bio ikväll blir det :), och kanske drar mig bort mot lager. En fågel viskade i mitt öra att det var rea, mässa eller nåt. Men hoppas att ja inte hittar massor av grejer för nu ska elin spara pengar tills sthlm! goodelin! bilder o sånt kommer senare, vi hörs people! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0