JooTack!

Heejsansvejsan! hoppas ni mår goood :) jag gör men är very tröttii! min väckarklocka (mobil) strejkade tydligen imorse oxå (hmm.. den ringde nog en gång fast ja va så trött så jag stängde av den..kanske vare så) så jag försov mig! snacka om att jag fick stressa mig upp och snabbt in i duschen för att jag skulle hinna, men det gjorde jag (y) när jag väl har lite tid på mig så går det undan kan ja säga! haha. Guu så skönt för er som var lediga idag, jag skulle också behöva en ledig dag känner jag, så ja bara kunde få softa ut, fuskit!:) men snart är det ju påsklov, greeeeeeat! nu ska jag ta en skön prmenix från mams till paps, hoppas ni haft en bra och fin ledig dag allihopp! don't forget to smile !/e

bilden är från is somras, haha!

Kommentarer
Postat av: zejna

söötnosan!§

2010-03-18 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0