I'm Home!

Heeej underbara!

Helgen var sjukt kul:) tre matcher på lördagen, en vinst, en förlust & en spelades lika. Så vi kom till semi på söndagen som 3 andra lag till. Semi-finalen spelades mot Nybro och vi låg först under med 0-2, BUT vi var så in i helvete taggade ska ni veta! satt vi vann den matchen med 2-4, som innebar FINAL ! hörde ni? FINAL, alla sprang ut på planen i en klump och skrek så alla andra fick hålla för örnonen, en så himla kul känsla:) jag kan säga er en sak, att det är verkligen VILJAN som sätter sina spår, glöm aldrig det. Tyvärr så blev finalen en förlust mot färjestaden, visst det hade varit grymt kul att vinna, men jag är skitglad att vi kom så långt som vi gjorde tjejer:) andra skitroliga grejer så vi nästan pinkade på oss har hänt, och jag tror aldrig ja skrattat så mycket som jag gjorde.haha. Jag var hemkommen igår vid 9-10 tiden på kvällen och då var det bara att ta sig lite käk och sen blev det sängen, så himla skönt att få sova i sin egna säng! skolan skippades idag pga av huvudvärk & dagen har bara spenderats  hemma i myskläder, nu måste jag göra mig iordning och sen ta mig lite lunch .hoppas ni haft en kul helg & glöm inte att skratta!♥







såhär kunde det se ut ibland :)



taggade till TUSEN! inför semi-finalen
 


trötta, men stolta!

      
P16:



straffar, dom vann & kom till final

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh, så sexig man kan va på lagfotot då haha! xD

2010-03-29 @ 18:31:08
URL: http://darklight.blogg.se/
Postat av: JOLINA

yes you are!

2010-03-30 @ 14:45:43
URL: http://joliinaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

hm, en bild till när jag står bredvid Emilia... ser ju askort ut haha :<

2010-03-30 @ 21:15:26
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0