GOODNIGHT

Gokvälls amigos!
nu sitter jag här trött men glaad! jag peppar inför en bra helg i kalmar då Fair Play Cup väntar:) dagen spenderades somsagt med min lovie jolina, du e för go alltså! dagen bestod av lite tittande och annat nere i stan, promenad,snackade och såklart en hel del skratt! ett sånt där på tal om tonfisk, jag har inte haft lika ont i halsen idag, Gooood! så ett tips om man har/börjar få ont i halsen, ät strepsils för dom hjälper! haha ialf på mig. Imorgon efter praon väntar en hel del plugg&packande, och det lockar inte så värst mycket. Men det är bara att ta tag i det så det är gjort! puss and godnatt!♥


Kommentarer
Postat av: JOLINA

Min lilla gurka! <3

Jasså du är också med om veckans blogg? ;) ondblicken haha!

2010-03-24 @ 22:45:06
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0