EVENING!

Gokväll alla glada kottar!

Jag hoppade mer än halva träningen pågrundav min onda hals, usch! men bättre det än att det ska bli värre tänkte jag. Jah har igentligen en liten hög med plugg att fixa, men jag glömde det hos mams, och det är väl tur det satt jag har något ialf att skylla på, haha. Jag är heeeelt slut efter en dag med en massa barn som skriker, Snälla en gång till! Bara en gång till! En gång till! osv, haha! så jag ska försöka att göra kvällen kortare (och det vet vi hur det sluat.)jag förstår inte hur en lärare/dagisfröken orkar med allt det dära precis varje dag. Som tur är ska ju ju inte bli det! Imorgon väntar en dag med Jolina min. Eftersom jag måste fixa lite grejer nere på stan så kommer vi nog spendera den största delen av dagen där.
Nu blir det dusch och ni får ha det hiiimlans bra! KISS&HUGS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0