AVOKADO



Helllo sunshines! efter skolan satt jag mig här och jag sitter här än.... en avokado har hunnit slankt ner i min mage, skiitgott! bara jag som tycker det? vissa säger att det smakar smör... men hallå!? vad har ni för smaklökar igentligen? haha! dagen började med hemkunskap ( en av dom roligare ämnena iallafall :) ) och vi bakde kanel,vaniljbullar.. mummsigt! fråga mig inte hur många bullar jag har ätit idag, men mer än normal mängd iallafall, haha! snart kommer jag bli en bulle tror jag..hihi. Jag tittade nyss ut genom fönstret och undrar vad jag gör här inne igentligen? solen skiner ute och det är jätte fint! så jag ska nog lyfta på rumpan och ta mig en liten promenix någonstans tror jag innan jag drar till mig träningen, skönt!

SO.LONG.PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0