When you look at me, I feel that I'm alive


Lyssnar på en låt som jag lyssnade sönder hela förra sommaren, snacka om att jag får flashbacks! på tal om sommaren, vart är duuuuuu? du vet att det är juni nu och du är vääääääldigt sen. Så lyft på röven och ta dig hit för vi vill ha dig. Om 6 dagar smäller det, äääääntligen! 8:an har gått så sjuuuukt snabbt, jag kan inte fatta det. Känns som att jag började 8:an för mindre än ett halvår sen? haha! en sån där på tal om tonfisk, jag måste verkligen ta tag i ny header alltså. Den jag har nu är ju ful som stryk och skit tråkig, men jag har inte PS eller nåt annat :( får nog tvinga hanna kanske, ah så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0