FINT

GOOD EVENING FOLKS! mår ni good? ja det hoppas jag! jag har spenderat dom två sista dagarna på bästa sätt. Igår (midsommar) trampade jag och hjärtat ut till gränsö (hans släkt). Där spenderades dagen med fotboll, god mat, jordgubbar och sånt :) vi missade tyvärr dansen runt stången.., haha. När kvällen sedan började komma satt vi oss på våra cyklar för att trampa bort till paps, hans kompisar och massa folk där grillen fanns i högsta hugg. Så ännu mera mat, fotboll och annat spel blev det! 
Idag vaknade vi upp ganska trötta men ändå pigga, haha. Efter en sen frukost trampade vi in mot stan, tog en glass och sedan låg vi på studsmattan i solen, dunkade musik och bara njöt! Sommaren är verkligen här nu och det är så hiiiiiimla härligt. Lovely. Underbart. Bäst. Så jag har haft två riktigt fina dagar! och det hoppas jag ni också har haft :) nu väntar jag på svar från Jolina den väldigt fina då hon förhoppningsvis anländer här senare och kanske blir nattgäst, och vi får se hur kvällen blir. Glöm inte att le!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0