ALL.THE.RIGHT.MOVES


Heeeej alla fina!
hur är lääääääget? 
Mitt läge är skitbra! Så hiiiiiiiimla fint väder vi har haft det nu, lovely! känner är bloggen min inte är så himla rolig just nu, men jag har worket och att man inte vill sätta sig inne när det är hur soligt som helst, att skylla på:) jobbade till två och sedan la jag mig på min lilla ballkong en stund. Tog mig sedan en pytte tripp till stan för att hitta en sak, och det gjorde jag kan man nog säga:) skulle leta efter en gullig hög kjol men jag hittade jäääätte pösiga höga shorts. Köpte dom. Och när jag kom hem tog jag sax, nål och tråd i högsta hugg. Och vipps så blev dom en hög kjol precis som jag ville ha den :D kanske inte låter så snyggt, men man tror att det var en kjol från början! Kanske ska satsa på en sy karriär elin ? nej skulle inte tro det, haha. Visar er imorgon då jag förhoppningsvis bär den, midsommar:) Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, ha hårinpackning och lite sånt. var alldeles för länge sen! Hoppas att ni har det skiiitgoood och njut av solen!KYSSAR!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0