SWEET.DREAMS.



HEJSAN! 
här snackar vi en trött elin alltså, skulle kunna lägga mig vart som helst och bara slockna! Så jag ska alldeles strax bege min till min säng, grymt skönt att få sova i en riktig säng när man endast legat med en sovsäck runt sig i ett tält, jaaaaaaaavars. Känns som att veckan i sig kommer bli ganska lugn, betygen är nu satta och proven/arbeten är gjorda. Gryyyymt skönt. Humöret/känslan, ja allt känns på topp! Underbart är ett ord som passar in just nu, lovely! nu ska jag gå och lägga mig med ett fett stort leende och vakna med ett fett stort leende. Glöm inte att le!♥


Kommentarer
Postat av: hannaa

sv; du är fin :)



men jag har hört av henke att han sätter betyg på torsdag? :O

2010-06-06 @ 22:03:13
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0