NEWIN



HOLA! efter ett tag hos jolina den fina trampade jag hem och sitter nu framför teven med datan i knät. Efter vi förut hade tagit oss en veeery god fika som bestod av jordgubbs&maräng tårta och massa andra bakelser, bestämde vi oss för att ta en liten tripp till Lager. Ett par lila byxor för ynka 50kr och svarta sunglasses blev snart mina. Billigt? Japp! tycker det är grymt snyggt med byxor i färg, dock inte alla, men många! Funderar på att ta mig en promenad, japp vi får se. SO.LONG!


Kommentarer
Postat av: emma

Vad kosta solglasögonen?

2010-06-20 @ 22:41:04
Postat av: elin

60 spänn :)

2010-06-20 @ 22:57:15
Postat av: hannaa

är det likadana byxor som mina? :)

2010-06-21 @ 00:01:16
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0