Jag följer dig vi ska åt samma håll.

HELLO! Dom två sista dagarna har jag spenderat med mina två fina kottar vid namn Jolina and Hanna. I torsdags hamnade vi nere i stan vid hamnen med käk i handen och somnade sedan så fint hos jolina efter en hel del snack, stoj, film och sånt annat najs. Men fredagen (igår) blev ännu mera nice då Lasse kom till viken. På dagen jobbade vi där och ja, vi diskade haha. Men det var värt varenda öre kan jag ju säga! För platsen längts fram, och precis i mitten blev våran, kunde det bli bättre? nope. Sån jävla känsla och gryyyyyymt kul var det! wohooo. Nästa konsert blir Rix Fm, en repris av förra sommaren fast vi denna gång kör på Norrköping, längtar! Nu ska jag göra det jag behöver och sedan väntas kalas hos F&F. LATER!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0