DOM TVÅ VÄNNERNA OCH ELIN

HOLA FOLKS! Hemkommen ifrån Marsö med två riktigt underbara vänner. Så efter en hel helg där ute med massor av sol, bad, sjukt mycket skratt så man tjuter 1000 gånger om, näckande, grillning, kortspelande, dunkande av musik, matlagning, trams i stora lass, dom två sjukaste i världen, nattdoppande, snack och en hel del med onyttigheter, så förstår ni nog av mitt humör är på topp, som det brukar vara! Grymt skönt att få komma ut någonstans med fint folk och bara vara, ta det lungt, fast ändå inte ta det lungt, haha! Så brist på bilder är ju det sista jag har just nu, fyfasen vad det har knäppts. Kommer garva ihjäl mig om tio år när jag sitter och kollar på alla dessa bilder, haha! Tack för en sjukt bra helg tjejorna mina, någonting som verkligen måste göras om! när vi anlände till viken igen förut. Tog jag mig ett glass-i-hamnen häng med samma brudar, och sedan förflyttades det till lysing där det blev lite fotbolls-tittande, och nu sitter jag här som ni nog fattat:) Min Albin är på Öland och där kommer han att vara cirkus en vecka till, och jag saknar honom redan:( sedan när han kommer hem ska han snart iväg igen, usch kommer sakna ihjäl mig!
Här kommer en liten bildbomb av alla miljoners bilder som tagits, hoppas ni har det gött!
:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0