AWSOME

HELLO! Gårdagen spenderades med Albin min. Vi drog oss till korpa där jag nog spenderat väldigt många dagar nu, men så ska det vara! haha:) Där var vi inte så länge då molnen ganska snart kom och gjorde oss sällskap. På kvällen gjorde vi nog som cirkus hela stan. Vandrade på dom smock fulla gatorna då festivalen dragit igång. Att det nu är så mycket folk här, ja det gillas kan jag ju säga! När vi gått en stund och såklart köpt remmar( som det nog kommer köpas en hel del av, höhö) så trampade vi med Klingan och tog ett kvällsdopp. Som numera har blivit en av min grej sådär. Vi hade även 14 månader igår. Och jag behöver nog inte säga mer än att han gör mig lyckligast i världen♥


jo jag vet, så tråkiga bilder det nog kan bli har jag bjudit på dom sista dagarna. Men nu: ändring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0