A NICE DAY!

Hellooooo där! hoppas ni mår very good! Min dag började med att jag trampade inåt till min snälla farmor för att hämta jordgubbaaar, gotte. Trampade sedan vidare till Löga för att möta upp Emma:) Det blev lite sol, bad snack, ätande av varma jordgubbar (fast det var gott!)  och sånt, goo brud det där alltså!:) Trampade sedan vidare hem, sen till stan för att luncha lite med Hannis:) klockan tickade och det var snart dax för att bege sig och kolla fotbolls matcher. Så efter en massa frön i näsan, både träsmak och grässmak i röven plus hundbajs på benet avslutades sedan kvällen nere i stan, hamnen, med en väldigt god glass i näven och med 2 fina vänner, och jag får ju inte glömma lilla söta Fanny.  Som bokstavligen gned bajs på mig, ha ha. Hoppas ni haft en bra dag! Kramen♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Puss Sötnos !

2010-07-09 @ 00:53:04
URL: http://stenborgopysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0