OnsdagKväll

Gokväll! jag bestämde mej sen för att dra ner till mejeriet där mina brudar va och det bjöds på mycket musik o massa annat :) stannade inte så jätte länge och sen hamnade jag hemma hos stella med pizza.haha. Imorgon bitti blir det som sagt spinning i högsta hugg, och senare på dagen får vi se vad som kommer upp, men hallå... det var något jag skulle göra imorgon jue ?.....ehm..... aja... kommer väl säkert på det snart?:) (elr inte..) Naae nu är jag tröötttti så nu ska jag lägga mej i min tomma tomma säng och drömma en riktigt härlig dröm faktist! SweetDreams!

gjorde ett halsband:) vad tycker ni?                                                     Veronica Maggio va där :)



Kommentarer
Postat av: hannaa

haha, det var väl ett armband? :D

2010-02-18 @ 06:19:51
URL: http://stroberrii.blogg.se/
Postat av: stellaa

armband menar du väl?(:

2010-02-19 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0