Morningmorning!

Goodmorning Sunshines! hur mår ni? guuu vad jag är på bra humör idag, mår toppen! när jag vaknade imorse kollade jag ut genom fönstret och soooolen skiner! den skiiiiiner! man kan faktist se den blåa himlen och alla fåglarna som kvittrar, kanske är våren iallafall påväg?:) wiihooo! nu har jag precis tagit mig en gooood smoothie och ska snart fixa mig för att gå en låång i skön promenad in mot stan och senare träffa Hanna där :) det känns som dagen kommer bli super!  Ni får ta och ha en riktig jävla bra dag ! Kramar




Smoothie med annanas, mango, jordgubbar,björnbär,kiwi och banan

En himmla god,nyttig och mättande frukost/mellis.

2 personer

1 kiwi
1/4 banan
2-3 dl annanas,jordgbb,mango blandning
1/4 dl björnbär
valfri mängd mjölk, jag tog ca 1/2- 1 dl. Man kan även ha yougurt, vatten eller nåt sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0