Moooonday

Hello Folks! hoppas ni mår fint:) efter skolan o konfan hamnade jag i soffan med en tallrik med tacos..mmmums. skolan idag var helt okej med tanke på att det e skola, haha men jolina du gör den roligare!<3 ialf, snart är det sportlov och det gillasgillasgillas! 3 dagar i skolan nu, sen vinterdag och sen kompledigt o sen lovet, så jävla fint! sen efter lovet går vi bara en vecka (tror jag?) o sen är det prao i två weeks, sen kommer ju påsklov o det, haha snart vår kanske ? just nu känns det ganska skönt faktist :) på tal om vår o värme. Denna vintern har ju varit, grå,kall,lång o ja allt sånt, men eftersom vi haft en så lång vinter så tror jag man uppskattar sommaren mycket mera sen,? (okej nu menar jag inte att det varit bra med lång,kall vinter) men kanske är det så?:) aja det kommer nog jag göra tror jag, så mycket som jag lääääängtar till sommaren nu!
nehe om man skulle ta tag i fysiken? prov på onsdag...ehm får se PussAndKramAlla!

någon bild bara,




Kommentarer
Postat av: jolina

du är inte ensam om att längta döh ;)

och du gör mina dagar till suuperbästa

puss på dej gurkan

2010-02-15 @ 20:02:31
Postat av: Anonym

2010-02-15 @ 20:03:05
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0