I'm.Here.Again!

Hello Folks ! mår ni bra ? det hoppas jag för jag mår goodie! :) nu e jag back on track, känns greeaat! eftersom jag inhandlat mej en kamera nu så kommer jag bjuda på många fler bilder oså. Hoppas det blir roligare :) snart bär det av till o träna, och sen ska ja fixa allting tills morgon.


me



ååååååh! jag säger som alla andra. kan inte snön bara smälta bort snart eller !(?) jag har tröttnat på det trista, kalla tråkiga vädret nu! usschoblää! sommaren då man kan gå i tunna,fina,sköna kläder o bara njuta, känna sig sommarbrun och allt annat skiiittrevligt. och inte gå runt med typ 10 plagg o frysa ändån. Im Längtning till sommaren!

nae nu ska jag sluta att klaga o bege mej o träna ist :) glöm inte att le!/e

Kommentarer
Postat av: joliina

Haha, han är bäst och sötast!:D

2010-02-04 @ 21:53:12
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0