Heeelloo

Hej alla fina! bad uppdatering iknow, men igår hade jag fullt upp i stort sett heela dagen. Jag begav mig som sagt in till stan och hälsa på f&f en stund, senare drog jag mig mot stan med hanna efter stan träffade vi lite annat folk och sedan på kvällen blev det innbandy tittande i sporthallen. Igår var det så himla fint ute, soolsken! snacka om jag jag njöt,hih. Men idag är det lika grått och trist men det är väl bara att hoppas på att den kommer tillbax! right? nu ska ja fixa mig sen får vi se vad stella o jag hittar på :) 

Hittade ett par svarta byxor och en lila bh igår (serblåutpåbilden)


Suuun!







 

Kommentarer
Postat av: jolina

Fan! du har köpt bh:n jag skulle köpa :(( xd haha

2010-02-25 @ 19:43:27
URL: http://joliinamariie.blogg.se/
Postat av: jolina

Lugnt, jag kanske köper den i rosa då, om de e okej ;)?

2010-02-25 @ 21:17:14
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0