Goodnight!

Hellooo Babes! efter en låång tids väntan på att någon kom och hämtade mig efter träningen sitter jag nu nyduschad o fräsch. Äntligen! trött är jag oxå så jag borde nog bege mig mot min säng snart. nu är det looov! wihooo så skönt! ett lov tror jag verkligen det behövs nu. jag har ingenting planerat på hela lovet och det känns väl skönt, men ändå inte för jag vill ju hitta på nåt och kanske dra iväg någonstans, men vart? jo om lilla jag fick bestämma skulle jag ta mej en solresa någonstans men det förblir bara en härlig dröm....fan. imorgon står älskling på schemat o sen får vi se :) nu måste ja säga godnatt innan jag slår huvudet i tangentborde, Drömsött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0