GoodEvning!

HelloFolks! har precis käkat lite dinner och ska nog dra mig mot stella elr nåt sen. idag har ja varit med albin och vi har bara tagit det lungt, precis som man ska göra när det är loooov?:)GOlov! men just nu har jag bara lust att ta en jävligt stor spade och bara skotta bort all SNÖÖÖH, och mer ap.snööö ska de komma! fy va apigt. haha men nog med det nu:)

förr använde jag aaaaldrig nagellack och jag tyckte de va fult, men nu tycker jag det e skiitballt och använder det ganska ofta:)

 
Här kommer mina favoriter för tillfället:

mörklilaglitter,lila(serdockblåttutpåbilden),rött,rosa,guld och fransk manikyr :)

nagellack,va tycker ni, HotOrNot?

nej nu ska jag dra mej mot stella med ett leende på läpparna :D woopwoop! SOLONG

Kommentarer
Postat av: hannaa

sv: hihi :) <3

btw, du länkade till fel blogg & inte till din egen i kommentaren på min sida xD :)

2010-02-19 @ 21:21:25
URL: http://stroberrii.blogg.se/
Postat av: jolina

löv you too :*

såklart vi ska!

2010-02-19 @ 23:15:34
URL: http://joliinamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0