FredagsHäng!

Heeeeeejsan hoppsan ! fredags kvällen spenderades med stella bella, länge sen det! så det var på tiden :) inga bilder knäpptes eftersom kameran dog, haha och laddaren tog jag ju inte med mej eftersom jag var sååå säker på att den var fullladdad.höhö. vi bestämde oss för att se typ 3 filmer som hade laddats ner, men så blir det ju aldrig när det gäller stella haha! det sluta med att jag såg klart den o sen la jag mej med :) den hette Love Guru nåt, haha wierd film men lite rolig va den! :) nu sitter jag nyduschad hos stella och jag får se vad denna snööööiga lördag bjuder på? inget innebandy-tittande ialf eftersom alla matcher (innebandymatcher) blir nu avstänga pga vädret...blöööhööö! nu ska jag fixa mej LATEROOO !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0