CHilllllllL

Hejsan era goingar! har precis stoppat i mej lite käk och ska nog sussa kudden snart, I'm very very trötttii! efter ja spelat match o det drog jag mej en sväng till älskling. vi glodde lite film oså :) imorgon är det skoolablö...ehm.. *suck*. Jag älskar helgerna kan dom inte bara vara liiiiiiiiiite längre bara puttelite !? haha nae nu ska ja sluta klaga :) haha de e sjuukt hur många bilder jag tagit nu när jag har köpt en kamera! hur många som helst men de gör ju inget :) läääängtar tills ja kan ta fin fiina sommarbilder ! 


här är några av sakerna jag fick i fredags :) Taack mina tjejor!

fick andra fin fina saker oxå!

nu säger jag Puss och godnatt till er!
Pussss!!/3lin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0