B&J

 Hola! Nu sitter jag hemma, äntligen nyduschad och fräsch! med en B&J i handen. Har ingen aning om vad som händer idag men antagligen inget särkilt alls,guu va ska man hitta på sista dagen innan skolan och allt börjar igen? jag har lust att bara gå ut och gå en lååång och skön promenad, kanske knäppa några fina bilder, men vädret är sååååå tråkigt. Det jag verkligen önskade nu var att älskling kom och plinga på dörren hihi. Vi har inte träffats på en vecka, och det känns längre! saknar han och hans goa små pussar. 



            

 Igår blev jag även av med Ben&Jerry's oskulden! haha och såklart att jag tog New York Super Fudge Chunk, jag är en stoor choklad älskare, skulle inte klara mig utan Chocolate! Den goaste glassen jag ätit någonsin tror jag nog, mums. woop woop! nu ska jag fortsätta att äta upp det som blev kvar från igår, ni får ha en trevlig söndag! SO.LONG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0