SUNDAY

Tid för bloggen har jag inte haft, då jag inte varit hemma och då blir det lätt så. Men dagen har sett ut så att jag följde med Albin på kalas:) Vi kände sedan att en promenad skulle sitta fint efter alla godsaker haha, och det var precis det vi tog hem också. Det har verkligen blivit kyligt nu, riiiiiktigt kaaallt ute. Det räcker inte längre med att sätta på sig en något varm kofta, utan nu är det väl jackorna som ska börja pryda våra kroppar igen, tyvärr. Påtal om det måste jag verkligen införskaffa mig en sådan, för det är det fattigt om. Haha nu låter jag värsta deppig,men jag hatar bara vintern och kylan nåt enormt! Okej, det är riktigt mysigt verkligen:) men alldeles för länge haha. OM det blir värsta vargvintern här i år igen, då drar jag!  

Albin som står för fotograferingen idag :D tyckte han lyckades ganska bra! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0